joi, 21 octombrie 2010

Vorbe la un pahar

Din întâmplare colegul meu de apartament a venit acasă cu o sticlă de bere. Bine nu asta e întâmplarea, întâmplarea e că și celălat coleg a venit cu o sticlă de 2L de bere. La așa o întâmplare nu puteam să rămânem indifereți și ne-am pus pe sărbătorit.
Am sărbătorit vreo două ore, am vorbit la început despre mașini, dupa aceea am trecut la gagici și în final am vorbit despre politică. No aici m-o trăznit. Am intrat fără să vreau într-un talk show netelevizat, cu doi băsiști cronici. Parcă erau martorii lui iehova și încercau să mă convertească. După 6 ani în care Romania a fost adusă în colaps economic și în momente în care vântul are din ce în ce mai mult loc în buzunare, nu credeam să mai văd oamenii care să îl venereze atât de mult pe conducătorul nostru iubit.

Câteva replici:

B...escu îi cel mai șmecher pentru că le dă replică la toți.
B...escu îi cel mai bun președinte că l-o băgat pe Vântu la închisoare.
B...escu îi cel mai bun politician din Romania și deaia ne merge bine uite, avem bani de bere.
B...escu îi cel mai tare că le-o tăiat salariile la bugetari, căcănarii dracu... trăiau pe banii noștri.
B...escu nu o vândut poșta la Voiculescu și sarea la Vântu, dacă o vindea beleam...

Uite de ce B...escu o ieșit a doua oară președinte și de ce o să ne ia pe toți dracu. Pentru că oamenii își modelează gândirea în interiorul unei turme (la servici, la scoala..etc). E ca în parlament dacă liderul grupului ridică mâna, toți ridică mâna.

E măcar o fost bună berea. Las câ tura viitoare iau bere deaia care la aduce mintea la rece...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu