joi, 14 octombrie 2010

Cum sa cuceresti o fata


Aseară am fost martorul unei întâmplări foarte ciudate în timp ce îmi cumpăram liniştit o pungă de seminţe de la buticul de pe colţ. Îi dau banii la vânzătoare, ea îmi dă restul, şi în timp ce îi număram observ un bileţel lipit cu scoci de o hârtie de un leu. Mă uit în stânga în dreapta să nu mă vadă cineva, şi palmat citesc biletul, mă gândeam că e un bileţel de la vânzătoare pentru mine. Niet ! Era de la un băiat pentru vânzătoare. Nu era chiar un bileţel de dragoste, era un bileţel în care unu îi zicea vânzatoarei că se oferă să îi... no cum să îi spun ?... îşi oferea serviciile ca ultima traseistă de pe centură (cu limba). Bine înteles că era specificat în bileţel numărul de telefon al individului şi faptul că totul o să rămână secret. No amu ce era sa fac? Tocmai cand mă gândeam să îl arunc, să il dau, fata mă întreabă dacă e vreo problemă cu bani. A vazut biletelul şi eu i l-am dat. În timp ce ea îl citea şi eu îi ziceam că era lipt pe hârtia de un leu, culoarea feţei i s-a schimbat de la alb la roşu aşa de repede încât am crezut că ţine cu Dinamo. :)
Până o servit alt client, am tras repede două poze şi am plecat.

O să îi ofer lui casanova de un leu prima varză !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu